Nätverksträff hösten 2018

för dig som är administratör av ProReNata Journal

Tema: Administratör i ProReNata

Tisdagen den 20 november bjuder ProReNata in till Nätverksträff för administratörer.

Vi har lyssnat till de önskemål vi fått in från tidigare nätverksträffar och höstens nätverksträff kommer därför att skilja sig från de vi tidigare anordnat, med större fokus på just nätverkande och kunskapsutbyte. Vi vill med nätverksträffen ge möjlighet till att fördjupa sig i ProReNata Journal och även ge er administratörer möjlighet att byta erfarenheter med varandra.

Program:

ProReNata produktutveckling och säkerhet

ProReNatas grundare och VD Jens Alm berättar om hur ProReNata arbetar med produktutveckling och säkerhet

Ny funktionalitet

Demo av ny funktionalitet i ProReNata - vad har hänt sedan förra nätverksträffen?

Nätverkande

Under eftermiddagen kommer ni få möjlighet att kika på samt diskutera systemet med andra administratörer och ProReNata:

• Titta på och testa ProReNata Journals grunduppsättning 2018/19

• ProReNatas arbetsflöden

• Expo: Vad kan du som administratör göra och inte göra?

• Visa din testskola - ta tillfället i akt att visa varandra hur ni arbetar på er skola! Tag med egen dator.

Grundläggande information

Anmälan: Görs senast 19 oktober i vårt anmälningsformulär, anmälan är inte giltig förrän den bekräftats av ProReNata AB.

Plats: Clarion Hotel Post, ca 3 minuter från Göteborg Centralstation, hitta hit.

Datum: 20 november 2018

Tid: 10.30-15.30

Förberedelser: Medtag en laptop eller surfplatta, trådlöst nät finns på plats.

Kostnad: Deltagandet debiteras till självkostnadspris, 1350 kr ex moms. I priset ingår lättare frukost, lunch på Hotell Post och eftermiddagsfika

Avbokning: Deltagaren kan när som helst avboka nätverksträffen, men full avgift debiteras om avbokningen sker mindre än tre arbetsdagar innan nätverksträffens start

Anmälan

Anmälan görs senast fredag 19 oktober på https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf_DDnbRDQCq-vKwb8RPEcZ-fnBMoqiMFOovr453ecvxSPE3w/viewform?usp=sf_link, anmälan är inte giltig förrän den bekräftats av ProReNata AB.