God Jul och Gott Nytt År!

Med några dagar kvar till jul vill vi passa på att tacka för detta år och skicka en julhälsning till alla våra användare.

Denna jul stödjer vi Rädda Barnen med 20 skolpaket vilket ger 100 barn varsin skolväska med anteckningsblock, pennor och annat som de behöver i skolan.

Lagom till jul har vi också fått förmånen att stödja WONSA, en organisation som genom behandling, forskning och utbildning arbetar för en värld utan sexuella övergrepp. WONSA är en av våra pro bono-kunder som använder ProReNata Journal kostnadsfritt. Sedan tidigare stödjer vi på samma sätt Läkare i Världen.

Behöver ni komma i kontakt med oss under jul och nyår så har supporten öppet varje helgfri vardag mellan 8-17. Alltså precis som vanligt.

En God Jul och ett Gott Nytt År önskar vi på ProReNata!

Nätverksträff

I förra veckan var det äntligen dags för en ny nätverksträff och vi hade förmånen att träffa många av ProReNatas administratörer. Den här gången var vi i Göteborg och det blev en fullmatad dag med föreläsningar, fördjupningar, diskussioner och härligt nätverkande.

Tack alla som deltog och bidrog till en lyckad nätverksträff!

Vi planerar att hålla en ny nätverksträff för administratörer under våren i Stockholm så håll utkik efter mer information om du är intresserad att vara med.

Image uploaded from iOS.jpg

Grattis ProReNata!

Idag fyller ProReNata 7 år! Det firar vi med att konstatera att det är en pigg sjuåring med mycket spring i benen och som växer och mår bra.

Under dessa sju år har ProReNata gått från en till femton anställda. En vanlig dag är nu ungefär 700 användare inloggade samtidigt och mer än en miljon elev- eller patientjournaler finns lagrade hos ProReNata.

Det är inte utan att vi är lite stolta över vårt födelsedagsbarn...

cake-29428_640.png