God Jul och Gott Nytt År!

Med några dagar kvar till jul vill vi passa på att tacka för detta år och skicka en julhälsning till alla våra användare.

Denna jul stödjer vi Rädda Barnen med 20 skolpaket vilket ger 100 barn varsin skolväska med anteckningsblock, pennor och annat som de behöver i skolan.

Lagom till jul har vi också fått förmånen att stödja WONSA, en organisation som genom behandling, forskning och utbildning arbetar för en värld utan sexuella övergrepp. WONSA är en av våra pro bono-kunder som använder ProReNata Journal kostnadsfritt. Sedan tidigare stödjer vi på samma sätt Läkare i Världen.

Behöver ni komma i kontakt med oss under jul och nyår så har supporten öppet varje helgfri vardag mellan 8-17. Alltså precis som vanligt.

En God Jul och ett Gott Nytt År önskar vi på ProReNata!