Välkommen 2018!

Här på ProReNata arbetar vi för fullt med att ta hand om befintliga och nya kunder på bästa sätt, men även med att planera vårens övriga aktiviteter.

Denna vår kommer vi att erbjuda tre fördjupningstillfällen med workshops på plats på vårt kontor på Skeppsbron i Stockholm. Tanken är att ge administratörer möjlighet att gå på djupet inom några av ProReNatas centrala delar; mallverktyget, rapportverktyget eller allmän fördjupning om ProRenatas administrationsgränsnitt.

Den 18 april är det dags för ytterligare en av ProReNatas uppskattade nätverksträffar. Denna gång är temat för dagen är "Elevakt och ärendehantering". Inbjudan och information om program, tid, plats, kostnad samt anmälningsformulär skickas ut direkt till ProReNatas administratörer i början av februari.

I april är det även dags för Skolsköterskekongress på Älvsjömässan i Stockholm. ProReNata är självklart en av utställarna.

Vi hoppas vi ses i vår!

_WAH1522 kopia.jpg