Utbildningar hösten 2018

ProReNata erbjuder denna höst grundutbildningar för administratörer och användare/medlemmar på plats på vårt kontor i Stockholm. Det är ett bra tillfälle för den som inte tidigare haft möjlighet att delta i någon grundutbildning.

Priset för utbildningarna är 2 500 kr ex moms per person. Utbildningarna är tre timmar långa och priset inkluderar fika. Gruppstorleken är max åtta personer för att få bästa möjliga förutsättningar. Vid stort intresse finns möjlighet att erbjuda fler datum för utbildningar. Vi förbehåller oss också rätten att ställa in en utbildning vid för få anmälningar (vi strävar efter att i så fall göra detta i god tid innan utbildningstillfället och betalar givetvis tillbaka eventuellt inbetalda deltagaravgifter i dessa fall).

GRUNDLÄGGANDE INFORMATION

Plats: ProReNata AB, Skeppsbron 30 i Gamla Stan, Stockholm.

Förberedelser: Medtag en laptop eller surfplatta, trådlöst nät finns på plats.

Avbokning: Deltagaren kan när som helst avboka utbildningen, men full avgift debiteras om avbokningen sker mindre än tre dygn innan utbildningsstart.

grundutbildning FÖR ADministratör

En utbildning som går igenom vad du som administratör kan göra i ProReNata. Exempel på områden som utbildningen omfattar är:  Introduktion till ProReNata, inställningar, användarhantering, elevadministration, mallverktyget, rapportverktyget samt listor och tabeller.

Datum och tid:

• Tisdag 11 september 13.00-16.00

alternativt

• Tisdag 4 december 13.00-16.00

Anmälan: Görs på https://goo.gl/forms/H9oxhk6D0LLP0aSG2, anmälan är inte giltig förrän den bekräftats av ProReNata AB.

grundutbildning FÖR ANVÄNDARE

En grundutbildning som visar systemets olika delar och funktioner samt går i genom hur man som användare/medlem dokumenterar i ProReNata.

Datum och tid:

• Tisdag 18 september 13.00-16.00

alternativt

• Tisdag 11 december 13.00-16.00

Anmälan: Görs på https://goo.gl/forms/MzoDzeGTGUTs5qZx2, anmälan är inte giltig förrän den bekräftats av ProReNata AB.

Övriga utbildningar

ProReNata kan även erbjuda skräddarsydda utbildningar på plats hos er eller som webbutbildning på distans? Dessa utbildningar debiteras enligt aktuell prislista. Hör av dig till supporten om ni vill boka in ett utbildningstillfälle.